Šta je emocionalno prejedanje?

Pronalaženje pravog razloga i njegovo eliminisanje jedno je od najsigurnijih načina rješavanja tog problema. Kada govorimo o zdravoj ishrani često smetnemo s uma da emocionalno hranjenje igra veliku ulogu u skupljanju viška kilograma. Naučite kako unaprijediti svoju dijetu, te prevladajte emocionalno prejedanje.
Iako smo svjesni dobrih savjeta stručnjaka nutricionista ponekad je teško shvatiti kako se mnogi ljudi bore sa lošim prehrambenim navikama te dobivaju na kilaži.

Dok je hrana koju odabiramo jesti tokom dana najvažniji doprinos tim problemima, emocije su sigurno jedne od najvažnijih faktora koji utiču na naše odluke.

Razlog zašto su kratkoročne dijete toliko neuspješne je manjak brige te nesuočavanje sa emocionalnom stranom problema.

Posezanje za hranom  tokom stresnih trenutaka ili tuge nije ništa neobično, jer barem nakratko čini dobro.

No, s obzirom da je hrana za ugođaj jedna od najnezdravijih, te da se, nakon što konzumiramo visokokaloričnu hranu, vrlo često osjećamo još gore. Naravno emocionalno prejedanje može se nadići ako ste spremni i željni primjeniti nekoliko koraka prema osvještavanju problema te uspostaviti balans između svog tijela i emocija.

Nekada osjećaj srednje, jake gladi ili sitosti može pomoći da racionalizirate problem te da prestanete jesti nezdravo. Isto tako spriječite uvjerenje kako ćete jednostavno pojesti “samo nekoliko zalogaja.” Tijekom stresa naša volja postaje slabija nego inače, a kontrola navika i potreba postaje mnogo izazovnija.

 Prije nego potražite hranu u frižideru, pronađite se koje metode relaksacije će postići sličan efekt. Šetnja, opuštajuća kupka, slušanje muzije ili razgovor sa prijateljem može imati isti efekt bez kasnije griže savjesti. Fokusiranje pažnje prema različitim smjerovima je najbolji način da izbjegnete iskušenje.

apple-18721_960_720.jpgPovećajte svjesnost tako da upisujete šta jedete tokom dana. To će vas motivisati da drugi dan pokušate još malo zdravije. Postavite si cilj, koji će vam dati dodatan žar prema svom idealu.

Razmišljajući o hrani kao prema nagradi ili kao izvoru ugodnosti definitivno će naše navike biti teže razbiti. S druge strane razmišljajući o hrani samo kao izvoru energije te brizi o tome kako doći do najboljeg mogućeg “goriva” za naš organizam, neka bude vaša nova mantra.

 Analizirajte situacije i razloge koji izyzivaju potrebu za hranom. Odgovori će dati vrijednu informaciju kako da se ubuduće pripremite bolje u svim situacijama.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s